2011. január 5., szerda

Türkízhajú Nina válltáskán............






Megembereltem magam és varrtam az idén egy újabb táskát, kicsit más formátumban, de a megszokott stílusjegy vonalán..........
Mivel pöttyök és a kerekded formák nagy rajongója vagyok, hozzárendeltem az előzőleg kihímzett arcocskához néhány kék textilkarikát..........
És ez lett belőle..... kicsit extrém hajviseletet kapott Nina........
Ruha anyagok pöttyösek, bársony és taft anyagok alkalmazásával, körbedíszítve a kedvenc szöszös fonalaim egyikével..........
A filc kézben nyugvó madárka forma testanyaga visszaköszön Nina ruhájával........és természetesen türkíz színű csőröcskével illettem, hogy mindenképp egyensúlyban legyen az összhatás.............
Egy kis ez meg az, ide-oda.....és máris egy kellemes fúziót alkotnak a különféle anyagok játékos összevarrásai.......
(Soha nem tudom még a munka elején milyen is lesz a táska végeredménye, nem is nagyon tervezek, képtelen lennék rá.........
Sokkal izgalmasabbnak tartom a folyamat alakulásait, ahogy a benyomások, inspirációk rám köszönnek egy-egy alkotófázis folyamán.......)
Hosszúság: 45 cm
Szélesség : 33/37 cm
Vállpánt : 74 cm
Bélelt, belső zsebes , patentos záródású....
Különleges, bájos képivilága szerintem segít majd a csodálkozó szempillantások begyűjtésében, amint lebirtokolja valaki ezt a táskám is....... Garantálom.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése