2011. január 6., csütörtök

Nyuszókás tatyóka...........




Még karácsony előtt kiszabtam elég sok babatestet, angyalkáknak-tündéreknek szánva a folytatásukat..... Na de idő és energia híján nem állt módomban megsokszorozni magam, így hát ezennel átfolynak ezen kis testecskék újabban nyuszi formátumokba........
Vagy ki tudja....... ???
A táska alapanyaga, szürkés, puha tapintású kabátanyag, melyre applikáltam a különböző anyagtípusokból a nyuszóka testét.........
Körbekontúroztam a szokásos, kedvenc technikámmal : fonallal..... és néminemű varróidő után elég gyorsan megszületett a legújabb táskavariációm.........
Méretek:
Hosszúság : 45 cm
Szélesség: 29/30 cm
Vállpánthossz: 80 cm
Bélelt, belső zsebes, külsőleg gombzáródású.
Vidám, fiatalos , egyszerű és nagyszerű kivitel............

4 megjegyzés:

  1. Csak kapkodom a fejem, hogy mindenki milyen szorgalmas és termékeny. Ideje most már nekem is beindulnom.

    VálaszTörlés
  2. Ugye, ugye??? Míg nem nyerek a lottón kénytelen vagyok saját magamat dolgoztatni, mert valamiért semmi nincs ingyen körülöttünk........... :)))...............
    Reméljük menni fog még a boltozás............

    VálaszTörlés
  3. Jéééé! Ott is egy darabka! ;)

    Igaza van Krisztának. Mindenki termékeny... ezen én is kívül állok. Bár az igazat megvallva olyasmit tapasztalok éppen, ami eddig csak jól csengő fogalom volt számomra: befelé nézelődve ismerkedem önmagammal. Lehet, hogy száraz kenyeret fogunk enni, de úgy érzem eljött az ideje egy kis önvizsgálatnak. Ez van, ezt élem... biztos nem véletlen.

    Nagyon tetszik ahogyan beépítetted a kis anyagfoszlányokat eddig. Tudtam én, hogy nincs olyan textil, amit Te ne tudnál széppé varázsolni. :)

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsiiiiiiiii.................. hát muszáj volt megint beépítenem egy kis darabkát Tőled........... jól esett !!! És építkezz belsőleg.jól érzed....ez az év arról fog szólni, hogy meg kell mindenkinek találnia a belső harmóniáját..........rendrakás másként.............
    Tavaly tornádó alakban sepert végig az éven..........most szellőcskék segítenek rá a korábbi viharok munkáira.........., kevésbé bántós szellőcskék................... Nagyon remélem............ :))

    VálaszTörlés