2009. december 20., vasárnap

Tabáni István az antisztár....., mint valóságos karácsonyi közkincs.....

Mindig figyelemmel kísérek mindenféle dalolós-táncolós megmozdulást, ami tehetségkutatással párosul.....
Annyi energiát és hitet nyerhetünk egy -egy igazságos népszavazás eredményeként, mikor az" odavalós" ember lehet egy újabb ügy megfelelő arcképe....
Hát nálam is a befutó a kezdetektől fogva a Tabáni István volt, mert nemcsak a torkában és kezeiben nyílvánul meg nem mindennapi tehetsége, hanem emberi jellemként is példát állít az őszintesége, szerénysége, hiperérzékenysége, jelenkori ingatag önbizalma.....

Az viszont bosszant, hogy annyi romlott gondolat van néhány ember agyában, akik mindenáron be akarják bizonyítani, hogy az István többféle őszinte emberi megnyílvánulása csak tudatos játszma volt a részéről...... Akár újságíró, akár TV-s , rádiós , ismert személyiség legyen az illető, de ráfeszülnek lépten-nyomon erre a nagyszerű felfedezésre......... Szánalmas!!!
Már megint nem a lényeg a fontos, hogy micsoda érték bújik meg ebben az emberben, hanem, hogy maníroz, játszmázik.....
Az a szomorú, hogy nem ezek az emberi megnyílvánulások már a természetesek (mármint az István hihetetlen érzékenysége ), hanem a másik oldalhoz vagyunk szokva, az eltorzult- rosszindulatú gondolatokhoz, a gyanakvásokhoz és hitetlenségekhez.........annyi mindenben rosszul gondolkodik sok magyar ember.....
Pedig minden a fejben dől el, minden az égvilágon.........és megannyi jel van körülöttünk, melyek visszavezethetnek a gyökereinkhez, melyektől olyan nagyon eltávolodtunk már........ tekintsük az ilyen töltetű embereket is jelforrásként, akik segíthetnek az eltévedetteknek........
Nem szégyellem, hogy idealista vagyok és arra vágyom szüntelen, hogy tisztuljon a mindennapi életünk zavarodott ritmusa.......

De inkább hallgassa mindenki ezt a még tiszta forrást, és adja át magát az érzéseinek bátran, melyre kevés ember képes ilyen intenzitással....

Legyen már fontosabb az élmény , melytől mindenki több lehet és megszépülhet a lelke, ha akarja egyáltalán, hogy megszépüljön.........

15 megjegyzés:

  1. Mennyire igazad van!
    Egészen más ugyan, de a helyzet mégis hasonló: amikor az U20-as válogatott nagyszerű eredményt ért el, mindenki (edzők, hozzáértők és nem hozzáértők) arról beszélt, hogy ez még semmi, mire felnőtt bajnokságba kerülhetnek, addigra ki fognak égni, nem lesz kedvük játszani és nem is lesznek ennyire ügyesek stb., stb. Ahelyett, hogy biztatták volna őket. Ilyen hozzáállás mellett persze, hogy nem lesz kedvük játszani!

    VálaszTörlés
  2. Szia Larion! gyere, van egy meglepi!

    VálaszTörlés
  3. Julcsinak: Úgy látom már ketten vagyunk, akik közös nyelven beszélnek.... :)))
    Ennek a népközösségnek a kiutat ez jelentené, hogy kiírtsa magából az irigykedést, rosszindulatot és a hátráltatást...
    Igen, tessék egymást mindig bíztatni, segíteni, örülni a mások örömének, szárnyaljon már végre sok mindenki, ahogy méltó egy emberöltőhöz, mert másképp nincs értelme élni.......
    A gondolatokat rendezzük át, mert annyi érték van a magyar génekben, melyet kibontani kellene, nem folyton elgáncsolni magunkat....
    Persze, tudom, akik akár ezeket a gondolatokat elolvassák, mind hasonló értékekre vágynak, ahogy én is...., sok kicsi meg sokra megy, most pozitív értelembe véve...... :))))

    VálaszTörlés
  4. Maximálisan egyetértek Veled! Örülök, hogy vannak még olyan emberek, akik így gondolkodnak és tudnak örülni a másik ember sikerének. :-)))

    VálaszTörlés
  5. Semmi sem volt tudatos (szándékos, vagy megjátszás) velem szemben ül a kolléganőm.
    A fiútestvére egy osztályban járt általánosban vele... MINDIG BÁNTOTTÁK, mindig hátul volt, rengeteg fájdalom és sérelem érte.
    Ott még az se derült ki, hogy van hangja, annyira visszahúzódó volt.
    Mocsok világ van.
    De, reménykedjünk, hogy a jó emberek még mindig többségben vannak.

    VálaszTörlés
  6. Jellemügyileg én is észrevettem a pozitivitást benne..

    Őszinte, kedves, VAN BENNE ALÁZAT !!!! És azt hiszem, hogy ez igazi kincs a mai világban.

    Viszont én az Andrénak drukkoltam. Mert ő egy kuriózum. Egészen Éteri Jelenség :)

    VálaszTörlés
  7. Egyébként a szavazás alatt beszálgettünk róla itthon, hogy ki fog nyerni.. és egyértelműen a Tabáni István mondtuk.. mert a mai magyar közízlésnek, mint olyannak Ő felel meg tökéletesen.

    de mondjuk, ha most nem itthon, hanem egy másik országban zajlott volna le a műsor...

    Franciaországban az André győzött volna :)

    Amerikában a Forest Gump. fiú, aki szintén nagyon szimpatikus volt nekem. Hasonlósságot érzek benne és Tom Hanks között.... Valami személyiségbeli, vagy nem is tudom hogy pontosna miben jelentkezik. De érzem!

    VálaszTörlés
  8. Vanessza: Nekem is a másik befutóm az André volt , mint egy másik csoda...... De Ő is és sokan akik megjelentek ebben a műsorban, már esélyesek sok lehetőségre.....Pláne az André, szerintem a külhoni feltételek és érzékenységek elhalásszák előlünk Őt egyszer csak.... Nagyon szeretem az Ő hangját is....
    Az Istvánban pedig az esendőségét, őszinteségét, minden múltbéli sérelme ott van a testbeszédében, a testtartásában, a szeméből áradó fájós pillantásaiban......és igen , amit az alázatról ismerni lehet, Nála ott van, pedig verhetné a mellkasát és arcoskodhatna szanaszét önmagával, mert lenne is miért....... Intelligens, finom ember és rendbe fog jönni szép lassan az önbizalma, ha, hagyja, hogy a feléje áradó szeretethullámban megfürdőzhet minden bűntudat nélkül...... Mert igenis jár neki, ahogy más embertársainknak is kijárna, ha többen beszélnék és nem félnénk a közös nyelvet, amelyről a legelső gondolataimnál írtam....
    Juhizsnak: Ugye, jól éreztem, hogy felháborító a már kezdődő piszkítás felé, és olyan emberektől, akiket eddig valamiért bírtam, de már óvatosabban lelkesedek feléjük....... Szomorú, hisz magukból indulhatnak ki, senki másból és akkor Ők egy ilyen megmérettetésen símán maníroznának......, amikor tehetség híján akar valaki érvényesülni , ilyesmi eszközökkel......
    Na, de szerencsére annyi jófej ember él ebben az országban, akik nem annyira romlottak........

    VálaszTörlés
  9. Nekem is van szerencsém ismerni az Istvánt még középiskolából.Tudom mit jelent amikor egy ember nem áll be a sorba nem akar olyan lenni mint a Többi, vagy nem olyan mint a Többi. Belerúgnak , megalázzák. Iszonyatos érzés, mivel saját bőrömön éltem át ezeket és egy életre mély nyomot hagytak a kis lelkemben. Az embernek ilyenkor önmagát kell tudnia "gyógyítani" másra nem számíthat.De talán egész életére ottmarad a sok sebhely a kis lelkén. Mindezt azért kapta, kaptam mert visszahúzódó vagy testalkatilag nem illik az úgymond "trendibe". Sajnos közelebbről nem ismertük meg egymást Istvánnal, mert egy cipőben jártunk, hogy hogyan élhetjük túl az aznapot. Pedig lehet néha több érték rejtőzik az ilyen emberkékben azokhoz képest akik felületes, érzelemszegény életet élnek. Nagyon sok megaláztatáson kellett átmennem, de ha újra lehetne kezdeni mégegyszer végigcsinálnám ugyanezen az úton mert akkor talán sosem váltam volna azzá aki vagyok.30 éves koromra kezdem megtalálni önmagam, ami talán másnak már sokkal korábban megtörtént.

    Sajnos a magyar nép már csak ilyen és ilyen is marad, hogy csámcsog mindenen minthogy valóban csak megelégedne hogy ilyen tehetséges emberkék vannak kis hazánkban. Én kívánom nekik hogy külföldön legyen sikerük mert ez az ország NEM ÉRDEMES ilyen értékes emberekre!!!

    brrrrrrrr naggggyon hideg van:):):):) de csodás a havas táj:)

    VálaszTörlés
  10. Örülök írásodnak Larion!
    Igen végre egy őszinte, tiszta, ember... én örülök, hogy végre ő felel meg a magyar közizlésnek, remélem ez a tisztaság járja át az országunkat a következőkben. Ahol a tudás és szeretet áll elsőképp!
    Remélem a sallangot ami köré telepedni vágyik észre sem vesszük!

    VálaszTörlés
  11. Jajj, de érdekes a téma! (Ugyan én nem nézem a tv-t, mert általában latatással telnek a tévézheetps időszakok....), de bele-bele lestem néha.
    Azért nagyon komolyak ezek a sztárcsináló műsorok. Kap az ember hideget-meleget! És mivel már volt pár ilyen széria: aki jelentkezeik sejtheti, hogy mibe megy bele. Ha elfogadja a játékaszbályokat, akkor sztárt csinálnak belőle, felemelik azégbe, aztán, amikor jön egy újabb pénzszerzési lehetőség, eldobják! - No egy ilyen jellem, hogy bírhatja ki ezt?
    A másik eset, amikor nem tudja, vagy nem akarja tudni, hogy milyen mocskos szakmába kezdett, és egy kis idő után az első pár nagy pofon földre vágja....
    Kíváncsi lennék, hogy igazából hova is tartozik....
    És nem akarok rossz májú lenni: elhiszem, hogy jó ember!

    VálaszTörlés
  12. Egyik családtagunknak most volt a szalagtűzője fővárosunk egyik legerősebb gimnáziumában, ahol velük együtt végzett egy mozgássérült fiú is. Én csak annyit mondtam a férjemnek, hogy ez igen, valószínűleg hatalmas agy, ha nappalin velük együtt végez ez a fiú... én is elismertem a fiú teljesítményét, de a férjem (aki nem magyar) egyből azt válaszolta, hogy ez a tipikus magyar gondolkodásmód, máshol nem így közelítik meg, egyszerűen elismerik a teljesítményét, amit nem csökkent az, hogy van esze. Hát, ezt most elküldöm így, lehet hogy nem érthető, nekem mindenesetre nem az volt a szándékom, hogy a teljesítményét csökkentsem.

    Erika, legszívesebben én is nyitott szívvel élnék, de ha kimegyek az utcára egyből bezárul. Bezárul az erőltetett mosolytól, ami mögül kikandikál az irigység, a rosszindulat.

    VálaszTörlés
  13. "Néha könnyebb lenne elmenekülni, tiszta fénybe merülni..."

    VálaszTörlés
  14. Segítséééé ggg.... Írtam egy csomót, még szernces, hogy lementettem, de visszadobja a rendszer, hogy a HTML kódja hibás..... Ez mit jelent????

    VálaszTörlés
  15. Teljesen egyetértek veled-veletek!Végre egy olyan tiszta szív nyert valamit,akit nem BÍRNAK celebitálni, így szennyezni próbálják. Az átlag ember átlát ezen, a média meg önmagát generálja.

    VálaszTörlés