2013. január 15., kedd

Kezdjetek el élni, hogy legyen mit mesélni .......


 
Hírek :
Fogalmam nincs mikor tudok időt szánni a blogos fénykép átalakítósdinak, így jobb híján mostanság  csak szövegelni tudok ....
Na szóóóval, megvolt az első kézműves foglalkozás, készültem veszettül és halál maximálisan , ezért össze is ütöttem 3 kulcstartó figurát  ( 2 matrojskás formát és egy nyuszót filcből, olyan könnyűnek tűnőst és cukikat .... Na, de ehhez képest átírodtak atervek és  szörnyecske formájú telefontartó tokokat eszkábáltunk össze nagykamasz lánykákkal, szemecskékkel, szívecskékkel és egyéb akármikkel .........
 Hát persze, persze a nemezes szekció jóval vonzóbb volt sok mindenkinek, így hát én is nagyon szívesen beültem dögönyözni egy pink-es körformát, amiből még nem tudom mi lesz , de lesz belőle valami ..... az tutti .....

Ma este meg elkezdtük az angol nyelvi alapképzést , rájöttem, hogy alig hallok a fülemre, és alig látom a szemeimmel a könyv aprócska információit és óra közben meg úgy félrenyeltem , felelet közben, hogy sürgősen fel kellett szakítanom a tanterem ajtaját, hogy valami nedvességet csurgassak kiszáradt gégecsövemre, alig kaptam levegőt, úgy befulladtam ....
(Akkor most vajon szívproblémám van, vagy tüdő vagy nem iszok elég folyadékot napközben .... ?????? ) Hmmmm.....
Szerencsére fél perc folyosón töltött agonizálás után mégiscsak visszanyertem élő fizikai formám és az újonnan felfedezett öregkori állagaim tudatában immár kevesebb elvárásokkal tekintettem önmagam felé és folytattam az órai munkát .....  Még szerencse, hogy azért szivacsszerűen ragadnak rám a nyelv elemei , ebben a képességemben még nem romlottam meg.... pedig mindjárt 47 éves őslény leszek .....hát sebaj ....
Lényeg a lényeg , hadd dőljön csak rám a sok feladat , hisz újra pulzál a vérem , és vége a hibernációnak és ujjééééééééééé .........

1 megjegyzés:

  1. Hajrá!!! Nekem is neki kéne állnom komolyan a svédnek - de rám nem ragadnak a nyelvek annyira:(
    Örülöük, hogy élvezed az új kihívásokat, ezzel másoknak is erőt adva a megújulásra!

    VálaszTörlés