2013. január 7., hétfő

Évkezdési sűrítmény hát úgy kell nekem....és éljen a pörgés ..........

Még mindig nem volt időm a fotók ügyében intézkedni itt a blogon, pedig egy csomó minden akármit készítettem, viszont a korábbi vegetálós és beszűkült életmódomon újra egy tátongó rés hasad szanaszét és belecsapok a lecsóba .....
Azt nem tudom hogy fogok szinte egyszerre 3-4 fele szakadni, de ez nekem jobban tetszik , mint az álmosítós és unalmas egysíkúság, mely jellemezte az utóbbi évem...........
Szóval beindul a Mee Art Tárgyalkotó Műhely foglalkozás, melyet Európa legeredetibb és legtehetségesebb és legszínesebb  nemezelős nőcikéjével , a Tóth-Pócs Judittal fogunk együttvéve vezetni olyan fiataloknak, akik kedvet éreznek mindehhez ......
Most csütörtöktől indul a kméti Ifjúsági Otthonban, két éven keresztül .......
És aztán, hogy az elmém tovább gyötörjem, sikerült a Facebookon elcsípni egy hasonló eurós projectet, melyben ingyen tanulhatunk angolt kb. májusig vizsgával zárva........
( Amúgy vonzás ide vagy oda, amit csak félig  veszek komolyan  , de az tutti, hogy előtte lévő héten sóhajtoztam hangosan, hogy miért nem indítanak az élelmedett korúaknak is ilyesmi lehetőséget , ha már annyit hápognak az ország dicső vezetői  vagy az akárkik affelől, hogy nem beszélünk jól idegennyelveket és sőt ..... 
És tessék a követekező héten rám kopogtatott a lehetőség és 2 napon belül összehoztunk két kméti csapatot......ügyesek voltunk....
( Vállveregetés )........ És pont kapóra jön ahhoz a korábbi tervemhez is, hogy az Etsy-s boltom amúgy is az idén kinyissam végre , így nagyobb kedvvel fogom mindezt megtenni ...
Na, de hogy a maradék 28. órában nehogy nagyokat unatkozzak a Barátnőm a  jelmezes Kriszta is rám  telefonált, hogy a Ciróka Bábszínházba kellek : február-márciusra ......
Persze hogy  ujjongtam és akkor még itt vannak a decemberről elmaradt ígérvények  varrásügyileg , és nem mellesleg a  Családom is................
( A Lányok végre többet lehetnek egyedül itthon, gondolom alig várják.... A Felügyelő Bizottság egy időre lehúzódik  a színtérről és cincoghatnak egy keveset ....ha-ha-ha ............... )

Hát.. ..kinyúvadok majd időnként úgy néz ki, de nem baj,  kell ez nekem  nagyon is .......Hadd ugorjon  csak ki a fülemből is  az adrenalin ....

.A Facebook-os függésem biztos majd okoz néminemű elvonási tüneteket, de nem is tudom , ezért is jobb az még nekem, hogy  buta tf-om van, ami pont arra jó, amiért kitalálták kezdetben....
Azon túl pedig egy jól kitalált ,  újabb függést biztosító köldökkapcsolat ...  nagyon ügyes felnőtt manipuláció és biztos , ha lenne okoska tf-om már az ajtón túl végem lenne nekem is és a virtuális világ bebirtokolna végérvenyesen ....... De ennyire nem akarom  , mert sokkal fontosabb az élő világ mindenféle rezdülése az ajtón túl ......
Szóval keményen  ellenállok.....
 ( Mindig én vagyok a családban aki utoljára kívánkozik fel az újdonságok hátára, aztán ha rábólintok, akkor be is szippantyúz rendesen akármelyik kütyü, mely nem igényel túl bonyolult agytevékenységet, mert a műszaki és logikai készségem helyén egy sötét folttal születtem bele nagyvilágba.....
Na és  nem mellesleg pont ezért sem akarok füves cigit sem elszívni sohasem .... ha-ha-ha... )..........
Hát ezek voltak a januári híreim ....majd jövök,  mikorra újra kinövesztem a korábban behúzott szárnyaim .....  :)))))))))))  Véééééééééééééégre ........... !!!

Itt meg egy videó a Juci  nagyon különleges nemezes világából , a Férjével együtt készített film és sok-sok kecskeméti Barátosnő közreműködésével . Voila :

http://www.youtube.com/watch?v=qGXD8jujsyM&feature=share&list=PL243ABD199F70B531

1 megjegyzés:

  1. Szárnyalj Erika, az égig! Akartam levélben kérdezni a projektről is, mert már említetted, hogy lesz Januártól. Azt gondolom, ha egy lehetőséget megnyitunk, akkor vonzzuk máris a többit. (Na ezen kell dolgozzak mostanság én is...)
    Azért remélem, feltűnsz mér errefelé!

    VálaszTörlés