2009. december 18., péntek

Ünnepi üdvözlethez ötletelős.........




Nálam a favorit a legfelső üdvözlőlapok képi világa......


Karácsonyra néhány gondolat Fénylótusz blogjából átmenekítve:

"Minden okkal történik velünk, bennünk, általunk.
Karmáink egyetlen módon képesek a feloldódásra, ha őszintén reagálunk a szembejövő emberekre, eseményekre.
Ha nem a megfelelési kényszer, a szeretetvágy, vagy a birtoklás mohó elszántsága hajt cselekedeteinkben, hanem a tisztaság.

...
Ha életedre tekintesz, ráébredsz, hogy mely tulajdonságaiddal okozol rendszeresen szenvedést önmagadnak, és embertársaidnak.
Valószínűleg ezek feldolgozása, és elengedése az út, szellemi fejlődésedhez. Mert az, ami fájdalmat hoz, szeretetből nem fakadhat, még akkor sem, ha az egó saját jóindulatának, egyenességének tudja be azt.

Életfeladatod pedig az, amit nem tudsz nem tenni.
Ami szabaddá tesz, teljessé és inspirálttá.
Abban keresd a lehetőségeket, az önkifejezési formákat.

E két irányra fókuszálj - az oldásra és a megvalósításra-, és légy boldog, szárnyaló. Ha így élsz, igazzá válik az életed... "

2 megjegyzés:

  1. Jók :) Nekem a középső két traktus a kedvencem :)

    Apropó! Tegnap voltam a könyvesboltban csemegéni kicsit :)) és láttam egy csomó könyvet .. ami a képeslap készítésről szólt.

    Meg is lepődtem nagyon.. hogy létezik egy hatalmas, külön könyv a képeslap készítésről. Nem semmi.


    Jövőre egyébként pont ezt találtam ki a fiam iskolájának, csak úgy véletlen spontán , már idén.. mert miért ne a következő karácsonyon járna az agyam :)) hooogy.....

    az osztály rajzaiból fogok nyomtatni és képeslapot készíteni nekik árulásra. Idán mécseseket festettek , meg ilyan kis konyhai dolgokat.. de jövőre nagyon jó lesz a képeslap szerintem :)


    Már most tetszik az ötlet :)

    VálaszTörlés