2010. március 25., csütörtök

" Táncolj, tombolj...ruhát kigombolj "........



De jó is lett volna, ha fennt lett volna ez a jó kis zene, melynek a részletét tettem fel a táska képhez, melyet hiába kerestem még a Youtube-on, az Oláh Ibolya új lemezéről.....
Húúú, nagyon jó, újszerű, színházas dalokat írtak Neki, de az Ő véleményformálós gondolatai beépítésével....Alig várom, hogy megjelenjen, mert jól le is birtoklom azonnal......
Amúgy is bírom a markáns, szókimondós egyéniségeket....az Ibolya bejött nekem, mióta feltűnt a zenei palettán...
Ja és egy újabb vállonlóbálós tatyóm a Meskára felpakolva, hisz teljesen lefogytam .....

8 megjegyzés:

  1. Ó, be gyöngyön jár...
    Csodaszép a madarad!

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg a táskaalap tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Néhány dalát már lehet hallgatni a Youtube-on:
    http://www.youtube.com/watch?v=hPod6QDrIrU&NR=1

    Nagyon-nagyon jó(k)! Megtalálod a többit is!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Larion! Régóta nyomon követem a blogod, így szeretnék neked átadni egy díjat. Nézz be ide: http://honeymano.blogspot.com/2010/03/kreativ-blogger-dij.html

    VálaszTörlés
  5. Vár nálam neked egy díj!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm kedves Hölgytársaim.....
    Szmarinak, az Ibolyás dalok utolérhetőségét....
    A díjakat, PiciMeli nem találtam sehol a blogodat, hogy megköszönjem a Te díjadat is....

    VálaszTörlés
  7. Óh, de szép:)) Én is bírom Ibolyát:))

    VálaszTörlés