2013. május 6., hétfő

Anyák napja a fényesebb oldalról ....

Az  őszinte érzések Anyák napján csakis  a kis családom és Férjem alkotta, jótékony közösségi forma megszületése által  kerültek az életembe ....

Nem lehetek elég hálás nekik, azért amiért megismerhettem önmagamon belül és kívül ezt a fajta misztériumot, melyet nap mint nap  , mélysejtekig megélhetek közöttük ....

Amíg a Férjem nem került az életem látószögébe nem is akartam férjhez menni, se gyermekeket szülni , holott a szívem legmélyén mindig is erre vágytam és világ életemben, ha tehettem  gyermekbolondként csüngtem az apró lelkek tiszta és üdítő világa körül ....

Csakhogy  nem bíztam eléggé  magamban , abban sem bíztam, hogy képes vagyok egyáltalán  szeretetet adni majd a vágyott  kisközösségemnek ......

Olyan lesújtónak  és olyan szégyenteli állapotnak  éltem meg szüleim férfi-nő kapcsolatát,  hogy rettegtem attól mi lesz, ha a belőlük  bennem is egyesült a  megalázó alárendelődés és az agresszívitás átörökítése,  hasonló mintát képvisel majd a születendő gyermekeim életében is  és soha nem lesz ennek így vége , mert ez a fajta formátum csak elvesz a világból , nem hozzáad és nem épít .....

Mégis az volt a szerencsém, hogy a bennem dörömbölő spirituális erő folyton ledöntötte  a folyton felmerülő és öngáncsolós aggályoskodásaim és mikor a Férjembe botlottam , egyértelmű üzenetet küldött felém a sorsom, hogy csakis Ő lehet a születendő gyermekeim  apja .....
Misztikus és intenzív belső sugallat volt mindez akkor 27 éves koromban....

És jöttek sorra  a Lányok, akik valódi anyává érleltek és a közös játszóterünkön kibontották belőlem azt a lényt, akit tudtam, hogy ott lapul valahol a vadságaim és bebetonozott érzéseim védőgyűrűi alatt , csak a megfelelő pillanatot vártam sóvárogva és egyre türelmetlenebbül és sokszor oly kétségbeesetten .....

Anyák napján valójában nekem nem az a fontos, hogy én anya vagyok, és , hogy mit adtam nekik, mert ki tudja honnan, de túlcsordulásig borítottam be mégis őket a szeretetemmel és tiszteletemmel, amiért szerepet kértek az életemből  ....

Anyák napján Ők a fontosak , ünneplem a létezésüket  mert Nélkülük vajon ki és mi lehetnék .....  ????
Ki tudja , ki lennék ? .................



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése