2012. június 27., szerda

Elmaradások az elmúlt időszakból......


Kevesebbet blogolok mostanában, ennek az az oka csupán, hogy elkezdődött a szünidő és eközben  rám találtak újabb alkotós ajándék pillanatok az élettől, melyek megnyugtatóbb  biztonságot fognak jelenteni a  közeljövőmben ...... Hurrá ........

Felraktam néhány korábbi és frissebb fotókat azokkal a csudás gyerkőcökkel, akik használatba vették a textil tárgyaim....  Köszönet érte Jusztinának ( http://jusztifoto.blogspot.hu/ ) és az anyukáknak ....

Úgyhogy van meló ezerrel, sőt olyan nőci talált rám, aki használni akarja a kreatívításom többféle területen ,  mert kedveli a kezeim munkáit és szeretne segíteni a kapcsolatain keresztül......
Igen, igen vannak még jótékony, támogatós szándékú emberkék  , kiknek a  megléte ünnep a számomra....
Sőőőőt a másik mankóm pedig egy  Úniós pályázati projectben való részvétel lesz, még néhány művész társammal együtt szeptembertől..........   Hátrányos és nem hátrányos helyzetű, kreatívitást kedvelő fiataloknak fogunk  segítséget nyújtani különböző tárgyak kivitelezésében , sőt az évvégén egy őrült performance-t képzünk a havi foglalkozások összefüggős láncszemeiből és egyéb izgalmas kalandtúrát   fogunk együtt végig örömködni, mert az is lényeg .......
Szóval érezhetően beindultak  a jótékony változások  a levegőben, melyek hatásairól  lehet olvasni jócskán manapság  eleget   ......... és végre hozzám is bekopogott a remény , mert hiába is tagadnám, volt rajtam a télen pánik rendesen.........
És ilyet még nem éltem meg , ilyen hosszú bizonytalanságban, a gyerekeim  sors- és jövőféltésben még nem volt részem.......
Örülök, hogy a Férjemnek és nekem is van elég melóm,  melyek megléte  erős biztonságérzettel tölt el és kevésbé uralkodik el rajtam a szorongás , melynek volt oka az elmúlt időszakunkban és nem szégyelltem ezt sem kimutatni .... .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése