2011. december 11., vasárnap

Az utolsó babusok a 10-ből és szét is terültem ............


Utolsó 7 db tündérke is elkészült .....Már 2. napja nem dugtam ki az orrom a világra, vasárnap estig bíbelődtem velük ..... ( Elég ingerült és kimerült is vagyok emiatt) És amúgy meg persze hálás lehetek a kedves ismerősömnek, aki megbízott 10 db pasztell babus készítésével , melyeket a női üzletpartnereinek szánt karácsonyi ajándék gyanánt......
Ha nincs ez a felkérés, bajban lehettem volna anyagilag......
Na, ezt untam meg nagyon....

Ahogy az ember apránként, és annál nagyobb energia bedobásokkal hozza manapság össze azt a minimumot, mely összejöhet az utóbbi időkben a kézműves munkák által  legalábbis ezen ország keretein belül.....
. Elég fárasztóan beáldoztam az energiáim és inkább a régi állapotok szerint már nem varrok, és  nem alázhatom meg magam annyira, hogy még jobban lejjebb vigyem ezen termékeim árait a jelen körülményekben .....
Amúgy meg ha ránézek az eddigi életemre és arra, hogy mindez az irány, az eddigi évek  a tanulópénzt  jelentették a számomra, nem is  olyan nagy gond....de  most  nagyobbat kell lépnem és rácsodálkozni az eddigi tétovaságomra...
Szereztem rengeteg jóféle kapcsolatot, kaptam sokféle kedvességeket, örömöket és persze arányosan, de érezhetően megnőtt az irigyeim száma is , az meg már nem az én problémám....

Szerintem egyszerűen most jött el az ideje egy újabb váltásnak..

Szóval úgy döntöttem, bezárom a Meskás boltom januártól, és kipróbálok egy nagyobb léptékűt, megmérettetem magam ott is.........
Szeretném visszanyerni a régebbi lüktetéseim, derűim és optimizmusom, mely az utóbbi időkben kitámolygott belőlem..
És hiszek abban, ha bezárok egy régi ajtót, rám fog nyílni egy másik , és lendületeket ad újra.....

Így kell lennie, pedig a 2012-es évünk sem lesz könnyű hegymenet, de valamiért bízok és érzem, hogy  máskülönben meg sokféle új ízzel fog járni ........ Bízok magamban a kezeim és  a lelkem erejében  és a kijelölt hitem szerint  járom továbbra is  az életem ...... Ámen.........

2 megjegyzés: