2011. november 20., vasárnap

Gyors fotó kabátügyileg .....



11 megjegyzés:

  1. Jó lenne ide is egy tetszik gomb. :)

    VálaszTörlés
  2. Te egy zseni vagy! Megáll az ész, hogy milyen jó lett és milyen jól áll! Hűűűű...
    Tisztában vagy azzal, hogy milliomos is lehetnél?

    VálaszTörlés
  3. Óóóhh, köszike kedves Lányok..........
    Azt tudja valaki, hogy lehet beállítani a Like-s gombot , nem sikerült korábban sem....
    Zsuzsi....... nagyon remélem hogy igenis megfogok tudni jobban élni a dolgaimból, de most itt és most valami nem stimmel .... De úgy sem adom fel .... :))

    VálaszTörlés
  4. HÁÁÁÁÁÁT ....ÍGY MÉG JOBB :))

    VálaszTörlés
  5. Olvadok és ámulok! Nagyon szépek vagytok!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó, ruhát is kellene tervezned, varrnod. Én alap járaton fekete párti vagyok, színes ruhadarabot rajtam, csak és kizárólag egy fekete alap mellett találsz, és egyszerre nincs rajtam kettőnél több szín (abból egy fekete), szóval ezek tudatával mondom: ezt bármikor felvenném. Gratulálok:)

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus! Tényleg teljesen magadra öntötted, nagyon jól fest rajtad, szuperegyedi!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. @Hokata Ugye? Már én is kérdeztem miért nem teszi! Sok önjelölt feltörekvő tervező az igénytelen (ja bocs: minimál) tákolmányának alternatívája lehetne. Igényes, valóban szellemes, divatos.
    Larion, egyszerűen gyönyörűűűűűű!!!!!!!!!!!! (Hát még aki hordja!)

    VálaszTörlés
  9. De cép valaki!!! :)

    és a kabát is ! :)

    VálaszTörlés