2011. október 3., hétfő

Jajj, de nagyon szeretem az efféle levélkéket,és egyéb ajándékokat, hisz annyi jó fej nőci él még ebben az országban.....


" Kedves Larion,

megszállottan nézegetem a vidám, bohókás világodat, nagyon dinamikus,szertelen, vidám és magával ragadó....
Éppen ezért vágyok én is egy szerethető téli darabra, ami strapabíró, pakolható.
Annál is inkább, mert magam egy teltkarcsú,életvidám, bohókás nőcis nő vagyok, borzos vöröses hajjal és 5 fiúgyermekkel megáldva:)
A táska álmom egy piros-fekete lenne, bársony, csipke vagy barokkos bútorszövet-de akár mind is jöhet, amid van és amilyenre megalkotod.
Rád bízom, mert a profi Te vagy.
Minta gyanánt egy borzos nőt gondoltam, valami franciás stílussal...de tetszik a többi is, amit Nálad láttam.
Nem sürgős, adjunk időt, hogy összeálljon akár az alapanyag, akár a szín-minta variáció-teljesen megbízom Benned:))
Előre is köszönettel:
Kinga "

Remélem nem haragszik meg a Kinga, amiért közzétettem a jóféle , és derűs gondolatait...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése