2011. április 28., csütörtök

"....... Magam adom..........."





"...Megálmodom belelátom
Megkövetem megkövetelem
Megszelídítem megbánom.... " ( Quimby : Magam adom...... )

Hat rám folyton és hagyom is, hogy hasson bármi, ami épít, tölt és változtat folyton....
Minden alkotásom hangulatok, érzések, élmények lenyomata............
A jelen és a múlt édeskés-fanyar ízei, vágyai és üzeneti manifesztálódnak minden egyes termékemben...........
Ezért nehéz másolni, mert mindehhez az élő és lüktetős ízhez szükséges egy olyasmi élet, mely a sajátom...akartam....nem akartam.........., de tudok táplálkozni az örömeimből és a fájdalmaimból egyaránt...............
Nem is tudom miért így kezdtem jelen táskám bemutató szövegét....., talán , mert megint abban a speciális hangulatban vagyok, mikor alig van közöm a földi valósághoz............ és akarom, hogy más dimenziók tartsák fogva sejtjeim, mígnem rám kopogtat a fizikai világ erősebb zaja........
Na szóval... az alapanyag: jó tartású beige , vízlepergetős vászon, melyre megálmodtam a fura sapkás lányka figuráját...... És igen újra és újra a madárka, az óvó-biztonságos kézmeleg fészek a meleg testecske alatt................
Ami nekem valami terápia folyton, hisz az életem egyik feléből hiányzott ez az óvó-biztonságos fészekmeleg, melynek híján korábban mennyit bukdácsoltam és sodródtam az életemben............
Ami most van, ami a Férjemmel közös, az egy áldás, régen nem reméltem, hogy megérdemlem mindezt........... Mindennap erősen megélem ezt az ajándékot.......
Intenzívebben lobogok, mint az, akinek minden belepottyant az ölébe, és nem tud róla, hogy micsoda kincsek tulajdonosa............
...A lányka arca: saját kézzel hímzett filanyag..... A ruci, sapi... mintás vászonból formált..................
Bélelt, belső zsebes, patentos, állíthatós pánttal rendelkezős.............
Szerettem készíteni.........., mert ez a darab is üzenet belőlem.............

1 megjegyzés:

  1. Sok munkádra mondtam már azt, hogy "ez tetszik a legjobban" és mellé azt gondoltam, hogy na, ettől jobbat, szebbet, már biztos nem tudsz kreálni... aztán jön a következő... megint ugyanazt mondom és gondolom... de nemsokáig... :D

    VálaszTörlés