2010. december 7., kedd

........Púderromantika válltáskán..........




‎.........Így jár az, aki hóesés helyett napfürdőzik 15 fokban és decemberben..... a tavaszi feeling éri csak utol...........
Alapanyag: vanília-drapp színű és csíkozott bútorvászon, sárga kord szegéllyel....
Az applikálás pedig különféle finom pasztell anyagok jóízű társításaival megálmodott, romantikus hangulatjegyeket hordoz magán......
Ajánlom gyermek és romantikus lelkű felnőtt hölgyikéknek, és leánykáknak is.....
Méretek :
Hosszúság : 31 cm
Szélesség : 30/34 cm
Vállpánt : állíthatós....

3 megjegyzés:

  1. No, erről lemaradtam. Pedig- meglepő- de a kosaramba dobtam volna. Mármint a színei miatt meglepő. Gyönyörűség! Sebaj, eljön az én időm is ! ;)

    VálaszTörlés
  2. Erika! Ez a táska és a tündér a XX. század elejét juttatja eszembe: a békebeli romantika, már csak egy csipkés esernyő és kesztyű hiányzik a díszletből! Tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Zazie.......... nem tudtam, hogy ez a színvilág is érdekelhet.....
    Sasa: köszönöm a kedvességed, valóban arra törekszem, mert valamiért nem akkor születtem és valamiért ezer éve vonz a szecesszió is az art deco időszaka................
    Mostanában felkapott a vintage stílus............nem is baj..........legalább sokan kiélhetik magukat , mikor készítenek bármit békeidők hangulatából............ :))

    VálaszTörlés