2010. július 15., csütörtök

Ágota és Kinga és a tatyóim....és a hozzátapadós derű .....



A hozzátapadós derűt a két emberke kapcsolatára értem......, mert jó látni ilyesmi harmóniát és támogatást és szeretetet, melyet a Kinga és az Ágota képvisel egymás felé és bárki felé, akikkel együtt tudnak gondolkozni......

Remélem ugyanígy fogok a saját Lányaimmal pózolni akkor is, mikor ekkorára megnőnek...., mert nekem is csak ez fontos, ha akartam a gyermekeimet, akkor nagyon is szeretem őket, nagyon is támogatom és segítem bármilyen helyzetben....., mert ez a legfontosabb dolga az anyáknak.....
Kár, hogy nem ilyen felelősséggel éli meg ezeket a helyzeteket minden anyuka....... nagyot veszítenek ők is ...... Na, de kapaszkodjunk abba, ami van és ami már jobban alakult és működőképes..... :))

3 megjegyzés:

  1. Milyen helyesek! Én is csak ilyenben reménykedem a lányaimmal!

    VálaszTörlés
  2. De jó látni a tatyóid "használat" közben!

    Jó fej csajoknak, jó fej tatyók!!!:DDD

    Az a nadrágos szerkó nagyon bejön nálam, természetesen bármelyik Larionos táskával!:)))

    A gyerekekkel kapcsolatban teljesen egyetértek, én is hasonlóban reménykedem a fiammal és a lányommal is!

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira helyes fotó... nem vagyok ám irigy, afiúk is jó fejek tudnak lenni:-)))

    VálaszTörlés