2009. július 8., szerda

Még mindig a narancsvörös szín jegyében......

Ezek a lelkes-friss-csodaszínű halak soha nem látott mennyiségben és méretekben nyüzsögtek Tapolca belvárosában....Alig bírtuk ott hagyni a széles patakot, mely ebbéli tulajdonságával bírva teljesen lenyűgöző hatást gyakorol az arra járó emberekre. Arra gondoltam, hogy milyen vidám lenne Kecskemét főtere, ha felszednénk azokat az undok és szánalmasan szürke járólapokat, és eltávolítanánk a még randább fekete márványból- drága pénzen felhúzott és temetkezési helyre emlékeztető szökőkutat és benépesítenénk inkább ilyen "élő állagú" és hangulat javító csodalényekkel...... Mennyi boldog ember örömködhetne itt-ott meg amott........ Ha én lehetnék a polgármester, például.....
A héten varrtam narancsos tatyókat, szerintem a fennti élményeimből kifolyólag nyúltam ezekhez a színekhez...., mikor rosszabb a hangulatom ilyen ruhákat húzok magamra és sokszor segít is rajtam....

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a tapolcai tó - gyakran járok arra, de nincs okod panaszra, Kecskemét a top tíz magyar városban van. Keszthely, Szentendre, Sopron, Tokaj, Sárospatak, Kőszeg, Veszprém, SZeged és Tapolca mellett.:)
    Szép a Meska boltod, remélem hamarosan rendelhetek. Egyet tutira kinéztem a kislányomnak!

    VálaszTörlés
  2. Szia, Mélisande!
    De jó kis nevet választottál!!!
    Üdvözöllek az oldalamon, Rád nézek...
    Hidd el ez a Kecskemét,csak pár napos élmény, inkább kívülről....A mi korosztályunk nem kap elég kultúrális élményt.... Több pezsgés jobb lenne az uncsi szürke flaszteron.....ezért gondoltam oda a tapolcai halacskákat, a tunyaság ellen........

    VálaszTörlés