2009. július 19., vasárnap

Béjart Ballet...Szerelemtánc....Szegedről

http://www.youtube.com/watch?v=e1wXkdd4gO8
http://www.youtube.com/watch?v=WY5_q64ZLJc&feature=related

Megint csak vacogtunk és takarókba ágyazódtunk a hétvégi nyár esti Szegedi Szabadtéri Játékon.... Majdnem végig kegyes volt az időjárás, csak az utolsó negyedben oszlatta fel az előadást- a Bolero végakkordjainál- a nyakunkba zúduló eső.......(Itthon bepótoltam az elmaradt látványt a youtube-n)... Általában lenyűgözött , elvarázsolt és kiszakított térből és időből a táncosokból fakadó éteri finomság-törékenység-játékosság és megfoghatatlanság.... Varázscsöppek .....madártejillat.....misztérium.....béke....válságmentes övezet.......
Azt gondolom, hogy csodalény az ember, mert annyi mindenre képes........és minden itt van körülöttünk, amitől percenként boldogabbak lehetünk...... amitől meg állhat az idő egy-egy erősebb pillanatra........ Ezt az élményt adta nekem a Béjart Ballet társulata ezen fura, didergős nyár éjszakán..... A lelkünk ünnepelt..... és kiszabadított önnönmagunk korlátaiból.....

2 megjegyzés:

  1. óóóóóó.....! ...igen...

    Imádom a balettet, lenyűgöz! Megnéztem, köszi!

    Fősuli alatt az Operaház jelmezműhelyében töltöttem pár hetet. Rengeteg évkönyvet szereztem, imádom nézegetni.
    Még a szakdogámat is a tütükről írtam! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia, Melinda!

    Juujjj, de joooó, akkor érzed-érted a vonzalmam..... izgalmas időszakod lehetett a jelmezműhelyben........

    VálaszTörlés