2009. június 16., kedd

Nyári tündérek....Nina és Lola

2 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy blogolsz, és hogy sikerült rábukkannom a blogodra.. :D Nagyon tetszenek az egyedi mosolygós figuráid, a fotóidat nézve, mintha magad varrnád meg.. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia, Vacskamati!
    Gyorsan válaszolok, és gyorsan fel is vettelek a kis csapatomba, mert elég kellemetlen szóváltásba keveredtem Kaoka-val, aki felvilágosított arról jó szúrósan, hogy ilyenkor azonnal kedvesen vissza kell jelezni és a többi korábban elmulasztott lépést azonnal megtenni, meg nevetős smile-kat küldözgetni (bocs, de nem szeretem a smile-kat!)...... Az a gond ezzel, hogy nem szeretek a gépen lógni órákat, mert tudnék...., és utálom a szabályokat........pláne az illemtanokat......kicsit unalmas és álszent dolognak tartom.......
    Na, de szóval, hogy a megjegyzésedre is válaszoljak végre és remélem Te sem fogod rosszul értelmezni azt, ha kedves emberként szólítalak vissza, amiért meglátogattál és persze én is viszonozni fogom mindezt, amint a kevés időm megengedi.......De kérlek nézd el azt, ha nem túl képzett a számítógépes kultúráltságom, mert nem az.........
    Ha ezeket a gondolatokat váltják ki belőled a babáim és nem érzel negatív kisugárzásokat ebbéli hasonlóságból kifolyólag, akkor megnyugodhatok.... Mert a lelkem varrom beléjük....és én is alapjáraton rengeteget mosolygok és élvezem az életet és arra is törekszem, hogy mások életébe is belevigyem a derűt, az optimizmust, energiákat......... De, ha valaki megbánt, nem hagyom magam, mert jellembéli hibám (?), hogy nem tudok felülemelkedni a bántós szavakon és ugyanazt adom vissza, amit kapok............Régen sok mindent eltűrtem, és ennek egy ideje véget vetettem, mert csak megbetegíti az embert a sok lefojtás és a balga szolgaiság......
    De, miért is untatlak én Téged mindezzel, mikor csak üdén-jókedvűen bekopogtattál hozzám....... Ne haragudj!
    Még egyszer köszönöm és Neked is szép napokat!!!! Holnaptól nem leszek itt, mert kicsit elvonulunk pihengetni a családommal.....

    VálaszTörlés