2010. június 25., péntek

Larion mackók....





14 megjegyzés:

  1. De kedveskék! Helyesek lettek nagyon!:))))

    VálaszTörlés
  2. Szépségesek! Nagyon-nagyon szépségesek!

    VálaszTörlés
  3. ......méghogy szabi, meg nem dolgozik!!! Aztán tessék, itt vannak ezek a cuki kis mackók!
    Hát én nem szeretem a macikat, de ezek nagyon tetszenek!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hát, Detti .....nem bírom ki munka nélkül........ ez van... és muszáj is..., mert úgy néz ki ez a a fajta munkásélet már nem működik........ amíg nem találok egy stabil melóhelyet, addig intenzívnek kell lennem...... :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édesek lettek!:)A közös képeken a középső a kedvencem:)

    VálaszTörlés
  6. TÜNDÉRIEK ERIKA!

    :)

    MICSODA ÚJÍTÁS! :)

    VálaszTörlés
  7. Nem vagyok egy "figurabolond", de ezek nekem is tetszenek:-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon helyesek! A türkizt szívesen el is fogadnám!

    VálaszTörlés
  9. Már megérte......köszi..... a Tamás, aki a fiú macit kérte ezekkel a színekkel, már egy ideje rágta a fülem, hogy csináljak mackót és fiútáskát is......
    Hát nem olyan egyszerű ez nálam.....kellett vagy 2 hónap mire beért a dolog....
    De örülök, hogy tetszetős lett és mind elkelt a mai nap, ami megrázott , hisz úgy érzem már nincs kedvem és türelmem itthon lenni, és folyton azon izgulni, mikor mit visznek el tőlem.....olyan bizonytalan.....és a Lányok nőnek és és és.......

    VálaszTörlés
  10. Ha a lazításnak ilyen eredményei vannak, akkor csak így tovább!:)
    Én nagy mackórajongó vagyok, le se merem írni hány darabos a gyűjteményem!:)))

    VálaszTörlés
  11. Olyan nagyon szeretném, ha az életembe könnyedén beleférne, hogy a három gyermekemre azonnal, egyértelműen emlékeztető macikat, csak úgy örömszerzés kedvéért megvegyem magamnak, hogy még akkor is ott csücsüljenek velem az ágyamon, amikor ők már nem az enyémen fognak. Csak úgy...mert annyira tetszenek...és nekik is.

    Komolyan mondod, hogy munkahelyet akarsz keresni?
    Inkább csináljunk munkahelyet! Szerintem Ejkukk Detti is nagyon ezen van...csak volna mód megbeszélni a valóságban a tanácstalanságainkat...Nem adhatjuk fel! Nem tűnhetnek el a Larion macskuszok, tündérbabák, mackók...

    VálaszTörlés