2013. augusztus 19., hétfő

Hálás vagyok a sok mindenért, ami körülvesz ...



Már megérte a sok küszködés és köszönöm, hogy akik jelenleg körülvesznek azokkal jóféle minőségek , valódi mélységek és a számomra a markánsan fontos : őszinteségek útvonalán haladhatok tovább a nem túl egyszerű életpályámon .... hálásan köszönöm a törődésüket és köszönet a hozzám küldött levélkékért , melyek tovább rugdosnak és most egyet meg is osztok  .....  :

" Nekem Te egyébként egy főnyeremény vagy, lázadóan izmos gondolataid felráznak, szeretem, hogy minden témához valóságos véleményed van, szeretem a szóhasználatod, a soha meg nem alázkodás harci ösztönét, ami fűt, lendít előre és szeretem azt, amikor a kreativitásod a réseken is átragyog.
A benned rejlő soha el nem fogyó kézműves remény bizonyosság, hogy küldetéssel bírsz, ami szembeszáll az egyhangúsággal, mint növekvő kis fazék boldogság...
Eredeti, elegáns és nagyon finom évjárat....
Köszönlek Erika.... " ..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése