2013. május 14., kedd

Türelmetlen várakozósdi alól kikúszósdi állapotjelentősdi .......




Hát míg kényszervárakozom az új bankkártyámra immár másodszorra , addig is van mit varrnom, mert az ötletelésekkel sosem vagyok gondban, annál inkább az idővel , az egyre gyakoribb  nyak- és hátfájdalmammal és a bezártságérzettel sokkal inkább....
Szerencsére rám kopogtatnak újabb és újabb felkérések, ilyenek és olyanok, innen és onnan is  ......

A leginkább egy leendő kiállítás izgat, mert az még nekem nem volt.
Szerencsére  a közelben a Tóth-Pócs Judittal újra, akivel a kézműves projectünk is működik alkalmanként ...
De ez nem is baj  .......
Szóval időközben és már több hete , feltöltöttem az Etsy-s boltomat , na de ez a flancos  amerikai piac csak visszadobta a szerény Maestro kártyámat ( pedig elintéztem a CVV számos változatot is... ) sajnálatos módon  egy jóval  puccosabb formátumot hisztizett ki magának  .....

Hurrá, hurrááááá.........h..u..r...r..á...á...á...ááááááááááááááááááááá  és  wááááuuuhh.....

Még újabb 10 nap mire reményeket kaphatok arra, hogy beizzítsam a kis rakétáim ...

Na, de  szerencsére csak 1 nap voltam ezügyből kifolyólag oly túlhevült és kissé-nagyon  is dühös  és amint ebbéli állapotom hátrahagytam, másnap  máris átállítottam az agyam a hírhedt   MOST állapotára és nekiálltam felhalmozni a leendő akármiket, amelyek oda befognak tuszkolódni abba az új boltba..... Csak ott tartanék mááááááááár .....................

És persze valahogy elméletben felkéne  készülnöm arra is, hogy nyílván lesznek még  meglepetések másfélék is, hisz azért az angolom  az elég döcögős még , na de korántsem arról vagyok ismert, hogy feladnék könnyen bármit amit a fejembe veszek .......

Ja és a fotón ez a táska most az enyimé , mert alig van magamtól valamim és most ez az ..... ajándék a keddből ....
És mivel olyan csudás napfényes kora nyári idők köszöntenek mostanság ránk, a Férjemet folyton munkába fogom, mert  fotós is nemcsak rajzfilmes és hétköznap vadul agyalódom az új helyszíneken a babáimhoz ..............
Legközelebb egy a forgalomból kivont kisebb vasút állomáson pózerkedünk , húúú ...alig várom már .....
A Blankáról megint olyan fotókat készített a Férjem, hogy muszáj volt ide is beillesztenem......
(Fél év alatt nyúlt meg a Blanka , gyönyörű-hosszú lábai lettek és nőcisedik, olyan alakja lett, hogy csuda és végre engedi magát fényképezni, mert korábban úgy kellett könyörögni érte .... )

Ez a helyszín meg egy egykori orosz laktanya maradványai és néminemű nosztalgia nekem, mert ugyanis szabadszállási katonai lakótelepen nőttem fel gyerekként .....
(És ami a lakásunkon kívül volt akkoriban az kompenzált sokmindenért , nagyon szerettem Szabadszálláson gyerek  lenni ...... )

Szóval, ha nem tűnt volna fel, de szeretem az erős kontrasztokat általában bármiben ...... és mert sajnos ilyesmi a belső szerkezetem is, végletektől-végletekig az alig középutakkal ...
És persze írtó fárasztó sokszor így élni önmagammal egy bőrbe zárva és pláne másoknak meg  bírni a folytonos izgágaságaim , az már egyszer tutti  .........
 Hát ez van, lett ..... passzz.........

Na, de ha meg  nem lennék ilyen nyughatatlan természetű , akkor meg ki lennék vajon ... ?
Ki ???


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése