2012. október 13., szombat

Hát valami megmozdult és rámzúdulnak a megrendelések ...



Hát nem tudom hogy van ez,  talán a karácsony elő szele fúddogál, vagy mi az, amitől aktívabb folyamatok közé kerültek végre valahára, de úgy néz ki a következő hónapot nem kell kisakkoznom , mire jut és  mire nem  .....
Betömködök néhány lyiket-lyukat aztán picit több optimizmussal nézek a következő hónapok elé és dolgozok kőkeményen , hogy előteremtsem a saját részem a családi közösségünk fenntartásáért.....
Viszont januártól meg beindul egy külső munkám a helyi ifjúságfejlesztésben és remélem  azon a szálon keresztül valami újfajta életet elkezdhetnék , mert ez a varrósdi bedöglős állapotba került , sajnos, nem sajnos ...... ez van ... ez lett ...

Na, de remélem nem purcanok ki addig , mert  az intenzív munkálkodás  okozta görnyedés és egysíkú mozdulatok során már  a nyakamon kialakult egy kisebb fajta  pukli is  , és a hátam folyton leszakad, na de most reggelre már alig bírtam mozogni , túlfeszítettem a munkatempóm.....
Már rég nincs erőm spinning terembe sem elvonszolni magam, ahogy korábban tehettem ezt és jót tett a rámozgás elcsigázott végtagjaimnak.....

Hát  így van ez , hisz  negyvenen túl vagyok és hiába látszódom kevesebbnek , belül már bomlás van a korábbi erőállapotaimhoz képest ......

Jajjjj, de tévedés ne essék nem sajnáltatni szeretném magam, hanem egyszerűen csak kiírom az aktuális  tényállásokat folyton magamból,  az impulzívitásomnak köszönhetően , és hogy ki hogy címkézi meg mindezt azt hiszem nem az én dolgom......

Na, de most irány a hétvégi pihenősdi...., ilyenkor már látni sem bírom a varrógépet és a családom is igényel és  szerencsére holnap utazunk Kiskunfélegyházára a Férjem Anyukájához , így lazulás lesz másnap is....
Helló-belló , Mindenkinek kellemes szép hétvégét kívánok... :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése