2010. július 7., szerda

Morocco rózsája....válltáskán.......


6 megjegyzés:

  1. Mi van Véled Larion? Csak úgy ontod magadból ezeket alkotásokat! A kis hölgyek inaskodnak Neked, fűzik a cérnát?:))))

    VálaszTörlés
  2. Eszterda...... hát akkor ez nem így lenne..... ha körülöttem nyüzsögne a sisere had....
    Na, mit gondolsz??? Hát a Blankát beírattam egy úszótáborba, mert még nem tud túl rendesen úszni...., a Lolita már éli a világát..... így most iszonyatos tempóban dolgozom, kihasználom ezt a páratlan-zavartalan hetem és ez hamarosan nem lesz így.........

    VálaszTörlés
  3. KRRRRRR !! DE jó egyeseknek :)

    Nekem itt a két fiacskám... akik eszik egymást egész nap... mikor nem, akkor engem esznek :))

    El is neveztem őket ma reggel.. egyikük vadmókus ( a Barni ) másikuk vadhörcsög ( a Beni ) ... :)) Most aztán tele vagyunk állatokkal itthon.. :)

    hogy én mi vagyok, azon még el kell gondolkodnom.....

    szeretnék nemes hattyú lenni... de azt hiszem, hogy néha valami rikácsoló tukánhoz jobban hasonlítok :))


    A TÁSKA: ESZMÉLETLEN JÓ ERIKA!!!!!!

    IMÁDOM! :)

    VálaszTörlés
  4. Vanessza.....abszolút film volt, amit leírtál.....az a tukán..és az az evészet....mintha magunkat látnám, mikor itt van a két nőnemű gyerekem a közelemben.... Ugyanezek szoktak történni....
    Majd jövőhéten nyavalygok én is ..most "virulok" és hajszolom magam....
    És örülök, hogy Hozzád kerül a tatyóka... :))))

    VálaszTörlés
  5. Ha már én írkáltam itt össze-vissza Marokkóról áhitozva... ez a mínimum :)

    Én meg köszönöm, hogy elkészítetted :)

    VálaszTörlés