2010. július 27., kedd

Chagall Boulevard táska....




.....Pedig nemrég Pécsett és környékén barangoltunk, és miért nyúltam mégis a franciás hangulathoz..... ??? Pedig Pécs nem is franciás..... egész más hangulatjegyei vannak.... És hogy milyen is... ?????
Na, mindegy...a táska alapanyaga: erős tartású bútorszövet: vöröses-narancs, melyen kitűnően mutat a türkíz szín....
A rózsás csendélet egykor egy női inget díszített..., most ráálmodtam erre a felületre, némi-nemű türkíz levélszirommal és húzott gombdíszítéssel megspékelve...
A táska szája és vállpántja egy más színkultúra, de úgy érzem bele símul a franciás hangulatok amúgy is játékos formavilágába.....

Még jövök a pécsi hétvégénk fotóival......... folyamatosan sodor az élet össze-vissza....

6 megjegyzés:

  1. Csodajó kis hangulata van... én is ezt mondom :)

    Remélem egy hét.. és én is alkothatok majd.. egyenlőre jajj, de görcsöl most a fejemmmmmmmmmmm

    VálaszTörlés
  2. Ismét egy újdonság! Nagyon klassz!!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jók ezek a színek és minták együtt!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, különleges hangulatot árasztó táska! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszike..... Lenne még annyi ötletem .... és most nincs kánikula sem ..., viszont egy csomó megrendelés leköt jövőhét csütörtökig... aztán jön az: "asztalavisztabébi"......
    Jó volt ez a három nap kimozdulás Kecskemétről.....

    VálaszTörlés