2009. december 30., szerda

Díjazott lettem.....



Köszönöm szépen Eszterdának és Nagycsilinek a kedvességét.

Egyszer már írtam magamról nem 7, hanem egy rakás dolgot, amivel szerintem jócskán elriaszthattam az akkor arra tévelygőt, de az őszinteségem folyamatos, nem félek szembe nézni az árnyoldalaimmal sem, mert azok is hozzám tartoznak..... Na, de most könnyedebb leszek és kíméletesebb önmagammal:

1. Nem vagyok könnyű eset....., bonyolult és túlcizellált, olykor merev , olykor túlfeszült, provokatív és
öntörvényű és konok és nehezen alkalmazkodós....., olykor a bukásra kész "angyal"........
2. Vagyok: szenvedélyes, hiperaktív, terhelhetős, naív, gyermeklelkű és öreglelkű, az embereken hamar átlátos, empatikus, szociálisan hol érzékeny-hol nem...., idealista, álmokat kergetős, nem mindig szelíd, bolondozásra hajlamos, zenefüggős, hangulatfüggős.....
3. A gyermekeimért, szeretteimért és akár mások gyermekeiért és az elesettekért és az igazságtalanságok ellen azonnal tűzbe menős, ( ezért folyton rám találnak a konfliktusok)....Hmmm....
Már többszőr írtam magamról, hogy én a 40 éves korom betöltése után kissé megkergültem, felgyorsult bennem sokminden, ami addig szunnyadt....., voltak bántós viselkedési formáim, amelyet én sem értettem magamban, de lényeg a lényeg, már nem az vagyok , aki voltam......Bezárult néhány elfáradt kapcsolatom, de nyíltak új ajtók, melyek kompenzálták a belső káoszom valamennyire....
4. A nőies megjelenésem ellenére, belül fiús típus vagyok és ezáltal már gyermekkoromban erősen megmutatkozott az ellenérzéseim mindenféle nőktől elvárhatós megfelelési formáktól......
Persze megteszem, amit kell általában ......., de genetikailag ( ? ) hiányzik belőlem az átlagformák okozta örömök megélése......, mindenben az érdekel, ami kicsit színesebb-érdekesebb-egyedibb-izgatóbb....., mert elunom hamar azt ami megszokott és az elvárások szintjén mozog.......
5. Nem bírom az irigységet, rosszindulatot, a primitívséget, a szabályozottságot, az elavultságot és az ahhoz való ragaszkodásokat.....
Bírom nagyon: azokat az összejöveteleket, ahol nem isszák le magukat az ott lévő emberek a sárga földig, és a jó magvas-ízes beszélgetősdiket, az édességeket, a jó könyveket, a gondolkodtatós filmeket, a finom parfümöket, a rucikat-cipőket: minden kedvenc színemben, mindenben szeretem a szépet ( emberi kapcsolat, tárgyak, érzések, élmények, épületek), mint külső megjelenési formát........
Ezért néha félreismernek, mert felületesnek hisznek, na de ki akar már mindenkinek mindig megfelelni?
6. Vonzódom az ezoterikus világhoz és elég jók az intuícióim, abszolút ösztönlény vagyok, az érzelmeim vezérlik a gondolataim, melyek miatt is sokszor bajba kerülök....
Mindent képekben látok, színes mappák sorakoznak az agyamban, sok mindent elraktározok azonnal és bármikor előhúzom, persze, csak olyasféléket, melyek érdekelnek és agyilag követhető válik....
Az önismeretemhez való utam már gyermekkoromban elkezdődött, mert sok kérdés volt folyton az utamban, melyeket meg kellett értenem valamilyen szinten.....rengeteg pszichológiai és filozófiai könyvélmény segített mindebben és folyamatosan keresgélek az újabb miértekre a válaszokat....
7. Szeretem. a nyarat-meleget, a madárcsicsergést, a napfényét, a jó illatokat, a jószándékú, pozitív megnyílvánulásokat, az őszinteséget, lazaságot, a biciklizést: télen-nyáron, az utazásokat míg tart az út ......, varrni: mint az önkifejezés egyfajta megnyílvánulási formáját, az intelligenciát, a kedvességet,
bár hűvös típus vagyok először, de ha megfelelő közegbe kerülök, kinyílok....általában nincs középutam ( ez szintén elég sok problémát okoz az életemben), és mindig olyanná változom, ahogy bánnak velem....
Ha rosszul , akkor én is elkezdek bántani, ha jól, akkor jó ember leszek...... Nem sikerül felülemelkednem sokszor önmagamon, mert ahhoz túl szubjektív és ingerelhetős vagyok..........
Mióta itthon varrok, lezártam magam a korábbi énemhez képest, nem tudom meddig bírom mindezt........, de annyira nem nehéz életforma, mert pont az egyedüllét az, ami tölt sokszor.... elég furán hangozhat....., de ha valami érdekes és izgalmas dolog történik a világban, akkor hajlandó vagyok kimászni a hibernált csigaházamból........
Hát ennyi, nem tudok szűken gondolkodni, írni sem... most kihasználtam ezt a kis időt , hogy a családom pár órára kimozdult a lakásból és megírtam jelenlegi gondolataim, amelyek már megint inkább riasztónak tűnnek, mintsem rózsásnak...?????

4 megjegyzés:

  1. Egy nagy adag Larion! Az a fantasztikus, hogy a munkádion látni ez a sok dolgot, amit leírtál magadról: tehát szerintem megtaláltad, amit kerestél! De ha egyszer netán összefutnánk, ugye nem lennél nagyon hűvös, mert attól lehet, hogy megrémülnék...hiszen itt nem ilyennek látlak!

    VálaszTörlés
  2. Ez igen is rózsás, egészen a gyökerektől!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon szimpi vagy :)) főleg, mert Te is olyan sokat szövegeltél, mint én :D (bocsi)

    VálaszTörlés
  4. Na, jól van..... A mumus szerepet is nagyon bírom, és tesztelem az eredményeket, hogy ki fut el tőlem messzire ijedtében....és ki az, aki nem ijed meg .... :)))
    Veletek egy percig nem lennék hűvös, mert már van némi tapasztalatom a lelki berendezésetekről......
    Azért általában kedves vagyok bárkivel, míg nem piszkálnak meg....., nem célom a támadás...... a néminemű hűvösség, pedig inkább távolságtartás, míg muszáj.
    De amint írtam, naiv vagyok és jóhiszemű és ( a leírtak ellenére) és gyorsan váltok a közvetlenségre......
    Az árnyoldalaim azért tálalom fel, mert tényleg van belőle jó adagnyi, és nem akarom eltitkolni, mert semmi értelme annak, ha csak fényezném magam... :)))
    Egyébként a munkáim gyógyítanak, akkor mindig kisímulok és jó ember leszek és boldog....tehát: terápia az alkotás nálam abszolút..... Most is már annyira viszketnek az ujjaim, mert 1 hete nem csináltam ilyesmi tevékenységet... :))

    VálaszTörlés