2009. október 30., péntek

Rafinált őzike és pillangó gepárdszőrbe bújtatva....


Megmaradt bennem a gyermeki lelkem és nem tudhatom mi hozta ki belőlem ma délelőtt ezt a fajta képivilágot ( talán Szarvasmici élethű Manócska babája, vagy az előzőekben feltett néhány stockholmi derűsen és színesen öltözködős helyi emberek egyéni stílusa....? Ki tudja?.....).
Mindenesetre kicsit ki akartam szakadni a tornyosuló tündér és angyalka lábak-testek fogságából és egy kicsit elkószáltam....
Tehát a táska mérete:
Hosszúság: 42 cm
Szélesség: 28/38 cm
Vállpánt hossza állítható, hangulat függvényében....
Az alap egy petrolkék színű egykori jó állapotú sötétítő függöny volt, erre applikáltam a korábbi kabátom maradék gepárdszőrméjéből az őzike figurát és a másik álcázott állatkát: a pillangót is....
Az őzike szeme géppel hímzett, nagyobb formájú és hosszú szempillájú, kacérkodós tekintettel, ahogy az már az őzvilágban szokásos.... :))
Egy-két virágdísz került ide és oda, a gepárdszőrt pedig kombináltam még a vállpánt petrolszínű anyagával....
Pikáns, egyedülálló darab, szerintem jót tesz bárki hangulatával, aki magára ölti és annak is, aki ránéz.... Garanciát vállalok rá ! A Meskáról lebirtokolható.....

2 megjegyzés:

  1. Úgy tűnik őszinte rajongód lettem, megint én írok elsőnek...!
    Gepárdszőrös őz, petrolkék talajon? Na ez stockholmos! (Hangosan röhögök!Persze pozitív értelemben!)
    Ki nem álhatom a gepárd mintás dolgokat, de ez csúcs!
    Lebirtokolható? Asszem a te hangulatoddal is jót tett....

    VálaszTörlés
  2. Dettinek!
    Amúgy már én sem bírom a gepárd mintás dolgokat, (egykor volt egy ilyesmi korszakom), de még mindig megmozgatja az agyam, ha a kezeim közé kerül egy-egy ilyen darab.....

    VálaszTörlés